Klasės

treniruotės

BODY design (ONLINE)

Tai vidutinio intensyvumo treniruotės, kuriose pagrindinis darbo instrumentas - savo kūno svoris.

Ši galinga kūno formavimo treniruotė greitai pereina per tikslines raumenų sekas, kad išryškintų ir tonizuotų visą jūsų kūną. Mūsų originali pratimų kūryba atitinka aukštus standartus, kad priverstume jus dirbti virš savo ribų. Būk dalis šios klasės, kurioje - tik gera nuotaika, kūno karštis ir maksimaliai išspausti rezultatai.

BODY design. Kai nori būtent TOKIO kūno.

Papildomai naudojame elastines gumas, svarelius, kamuolius, balansines pagalves, TRX diržus ir kt. 

0

days

0

hours

0

classes

registruotis į treniruotę

Ballet BODY workout

Tai unikali baleto treniruočių programa moterims, kurių svajonė - Baleto šokėjos grakštumas ir laikysena.

Treniruotės pagrindas - griežti klasikinio baleto pagrindai, kurie persipina su atletiškumu, pilateso ir jogos intarpais, BARRE treniruočių metodais bei prakaito reikalaujačiais tempimo pratimais. Siekiamybė - stiprus, lankstus ir kontūruotas kūnas? Tai yra Ballet BODY workout.

9

days

9

hours

9

classes

registruotis į treniruotę

Yoga BODY Flow (ONLINE)

Tai jogos pamoka su įvedamais fitneso elementais, suvienijanti proto, kūno ir emocijų galias.

Yoga BODY flow - padės sustiprinti ir prailginti visą jūsų kūną. Treniruotės metu jūsų širdies ritmas pakils, o prakaito lašeliai atsiras ant jūsų veido. 
Ši giliai atpalaiduojanti, bet intensyvi pamoka, tai galimybė geriau pažinti save, atrasti savo energijos srautą ir paruošti kūną bei mintis naujai dienai!


9

days

9

hours

9

classes

registruotis į treniruotę

Mum & Baby Fitness

MAMA ir VAIKAS - tai lėto intensyvumo treniruotės skirtos visoms mamoms, norinčioms būti sporto pavyzdžiu savo vaikams.
Klasėje mes susikoncentruosime į moters kūną, jo stiprinimą ir atsistatymą po gimdymo. Kartu į treniruotę įtrauksime norinčius vaikus arba tiesiog leisime jiems stebėti procesą.

Svarbiausias čia bus laikas sau, o kartu ir užtikrintas sugrįžimas į taip pasiilgtas dailias kūno formas.

Rekomenduojamas vaikų amžius: nuo 3 mėnesių iki mokyklinio amžiaus.

0

days

0

hours

0

classes

registruotis į treniruotę

Athletics BODY workout

Ši atletiška treniruotė skirta moterims, norinčioms pasiekti neįtikėtinų rezultatų už sporto studijos ribų.

Sporto programa pritaikyta žaidžiančioms tenisą, padelį, badmintoną, tinklinį ir panašias sporto šakas. Sukūrėme šią programą tam, kad jūsų kūnas būtų pasirengęs išpildyti visus jam keliamus žaidybinius reikalavimus. Tai treniruotė, kuri užkirs kelią traumoms, padės perprasti judesių kontrolę bei pajusti tikrąją sprogstamąją jėgą, greitį, judesių mobilumą, kūno lankstumą.

0

days

0

hours

0

classes

registruotis į treniruotę

BODY runs

Tapk bėgimo revoliucijos dalimi.

Siekiame, kad kiekvienos iš jūsų kūnas patirtų gero, taisyklingo ir malonaus bėgimo jausmą. Trenerė lydės jus visos treniruotės metu. 30 minučių bėgimo, taip pat apšilimas bei įvairūs tempimo pratimai (treniruotės trukmė iki 60 min.) Belieka mėgautis Vingio parko besikeičiančiais vaizdais, kol nepastebimai kilometrai skries pro šalį, vienas po kito.
Užtikriname, kad maksimaliai efektyviai praleisite laiką, susirasite bendraminčių ir pačios save nustebinsite su lig kiekviena treniruote.


0

days

0

hours

0

classes

registruotis į treniruotę

BODY stretch & mobility Online

Tai treniruotė skirta lavinti lankstumą, raumenų ilgio palaikymą ir tobulinimą bei gerinti ir didinti kūno judesių amplitudę, laisvumą, mobilumą. Pagrindiniai veiksniai yra audinių kokybė ir sąnario funkcijos. Norėdamos atrakinti sportinio potencialo diapazoną ir saugiai bei efektyviai atlikti judesius, turite gebėti judėti viso judesio diapazonu ir sukurti stabilumą galutinio diapazono padėtyje. Visos treniruotės metu, kol ridensitės, suksitės, tempsite, stosite, sėsite, mokinsitės atsipalaiduoti ir galiausiai pajusti tikrąjį funkcinį kūno tobulėjimą ir koordinaciją.

0

days

0

hours

0

classes

registruotis į treniruotę

BALLET BODY STRETCH

Pažadinkime kūną, lengvai sušilkime, giliai kvėpuokime ir atsipalaiduokime kartu su lėtais baleto tempimais. Ši lėtesnio tempo ryto mankšta leis jums jaustis lankstesnei ir energingai pasitikti dieną.
Mokytojos Kristinos rytiniai tempimo ritualai tikslingai nukreipti į visus nugaros, pečių juostos ir apatinės kūno dalies raumenis, kurie dažnai būna ankšti per dienas. Taip pat rytiniai tempimai suaktyvina visus kūno procesus, sumažina mieguistumą ir pagerina kraujotaką, raumenys ir vidiniai organai geriau aprūpinami deguonimi ir maisto medžiagomis.
Jau nekalbant apie tai, kad tai puikus jausmas, norint pabusti ir pagyvinti dienos pradžią!

0

days

0

hours

0

classes

registruotis į treniruotę

Ballet BODY dance - baletas suaugusioms (ONLINE)

Tai baleto pamokos suaugusioms, norinčioms išbandyti visų šokių stiliaus pagrindą - baletą. Parodysime, jog baletas gali būti skirtas kiekvienam kūnui, nepaisant jūsų amžiaus ar kūno sandaros. Grakšti laikysena, elegantiški judesiai, muzikalumas, persipinantis su kūno stiprybe, ištverme, tikslia koordinacija, visa tai yra magiškas šokio žanras - BALLET BODY DANCE, kurį pradėti lankyti niekada nevėlu. Būtent ši programa yra skirta naujokėms arba norinčioms vėl prisiminti visą judesių žodyną nuo pradžių. Baletas - tai ne tik grakščiausias ir romantiškiausias šokio stilius, bet nemažai jėgų ir ištvermės reikalaujantis akademinis menas. Tai visų šokių ABC.

9

days

9

hours

9

classes

registruotis į treniruotę

Morning Yoga BODY Flow ONLINE

Tingus rytas. Energinga diena.

Leiskite savo kūnui išsitempti, mintims būti šalia, plaučiams įkvėpti daugiau deguonies - viskas ko jums reikia, tai vietos kilimėliui pasitiesti ir skirti 45 minutes meilės sau. Lėtas tempas, bet sąmoningas judėjimas sustipris tai, kas silpna ir atpalaiduos tai, kas įsitempę. Dirbdami tolygiai, subtiliais judesiais sukursime kūno pusiausvyrą ir paruošime dienai ne tik kūną, bet ir mintis, padėsite sau būti tuo, kuo norite būti šiandien.

Pradėkite dieną nuo rytinės jogos tėkmės ir pasidalinkite šypsena su kitais. NAMASTE!

0

days

0

hours

0

classes

registruotis į treniruotę

PILATES BODY

Pilatesas - tai unikali kombinuotų pratimų programa kūnui ir sielai kartu. Ji veikia žmogaus intelektą, protą, bet kartu vystoma kūno ištvermė, lankstumas, jėga bei koordinacija.

9

days

9

hours

9

classes

registruotis į treniruotę

Barre BODY workout

Šie maži ‘non-stop’ barre judesiai gali padėti jums visapusiškai sustiprėti. Izometriniai susitraukimai, sudarantys didžiąją dalį barre BODY klasės, atsiranda, kai raumenys įsitempia nekeičiant ilgio. Izometriniai pratimai yra puikus būdas išlaikyti raumenų jėgą. Šis treniruočių būdas gali pagerinti dažnai nepakankamai naudojamų raumenų aktyvavimą, tuo pačiu stiprinant proto ir kūno ryšį.

Treniruotės vyksta anglų kalba (jeigu bus nesuprantančių, trenerė paaiškins lietuviškai judesių techniką).



4

days

4

hours

4

classes

registruotis į treniruotę

HIIT BODY workout

HIIT BODY treniruotė skirta tam, kad galėtumėme bent trumpam išvesti jus iš komforto zonos ir padėti peržengti savo ribas. Daug kalorijų reikalaujanti treniruotė neleis jums ramiai kvėpuoti, o raumenims ilsėtis. Net pasibaigus HIIT treniruotei, organizmas bus linkęs sunaudoti daugiau deguonies atsistatymui, nei paprastos treniruotės metu, o tai sudegina daugiau kalorijų garantuotiems jūsų rezultatams. 

Treniruotės vyskta anglų kalba (jeigu bus nesuprantančių, trenerė paaiškins lietuviškai judesių techniką). 

5

days

5

hours

5

classes

registruotis į treniruotę

Follow us

on Instagram